Chocolate (sprinkle) cookies

Får duga med en mobilbild som mamma tagit för jag orka inte ta kort med systemkameran,
+ de är typ uppätna nu.. Haha.. Jag baka dem iallafall i tisdags. Receptet hittar ni här.
De ser inte alls lika fina ut.. Hade inget strössel hemma, eller jag hittade inget iallafall xD
 
Jag tyckte de var allt för "chokladiga" eller hade för koncentrerad smak. Vet inte riktigt hur jag
skall förklara, haha. Men det gick bättre så fort smörkrämen va på. Borde ha lagt på ett helt
lager av det för att jämna ut smaken så det blev i "min smak". Men hur nyttigt är det då? ;p

Kommentarer
Postat av: Ellen

Dom såg faktiskt riktigt goda ut, allt bra med dig? :)

Svar: Tackar ;) Jodå!
Jonna Teir

2012-08-09 @ 13:54:21
URL: http://sicktwisted.blogg.se
Postat av: Alexsandra

Gott :)

Svar: Jodå ;)
Jonna Teir

2012-08-09 @ 14:08:10
URL: http://photoalexsandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0