--> Närpes!

(Bilder från weheartit)
Wiiiewiewiewie! Om någon timme sitter jag på tåget hem! Ska bli riktigt skönt att få
komma hem och vila upp. Sedan att få färga håret igen och att få baka!
Ser fram emot att testa baka macarons och se om jag får dem till något :)
Sen blir det att mumsa på lite sushi någon dag och sedan hitta på massa skojjigt!
Nu ska jag iallafall kolla så jag har allting packat och sedan kolla lite annat grejs
och när klockan blir runt 16-16.15 ska jag börja leta mig till tågstationen!
Vi hörs och syns någon gång! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; ååh tack fö tipse! :) på hede spartoo fanns e! :D

2012-04-03 @ 15:50:19
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0