Tent, städa och massa sånt skojj

Haha, älskar "seriösa" cambilder.
Igår orkade jag inte uppdatera för att jag höll på med hem-examinationen halva dagen.
När jag inte sysslade med det så gjorde jag mat, busade med Ceasar och var ute och gick.
Anyways. Vaknade tidigt idag, skulle till dagis kl 10 och hälsa på. Var där en timme typ,
sen åkte jag hem och gick och handla lite frukt och sånt gott. Nu har jag städat toan,
tvättat kläder, lagt in lite kläder i klädskåpet (tror jag ska slita ut alla kläder sen och lägga in
dem på nytt för det ser för jävligt ut, haha) och nu skall jag väl skriva lite på hemtenten.
Har bara lite att tillägga och sen är det klart. Tror bestämt att efter jag gjort hemtenten
skall jag gå ut och gå, städa resten av lägenheten och sen fixa klädskåpet.
Så vi får se om jag hör av mig senare ikväll! Vi hörs så länge! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Miia

Noåar kombä video tå do sjongä?

2012-04-13 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0