Stackars Ceasar <3

Idag skall min lilla prins kastreras, lilla griisen <3 Men imorgon får jag äntligen
träffa honom igen! Åker till Närpes med tåg 17:30 imorgon så är hemma runt 22!
Putte kommer dock först på torsdagen för han är tvungen att jobba på torsdag dag.
Men men, det börjar bli länge sedan jag varit hemma nu så det ska bli skönt ^^
Jag har iallafall planer på att färga håret, baka macarons, göra pannacotta, göra sushi
och träffa alla vänner! Och självklart äta massa gott över påsken, titta på påskbrasa,
vara med familjen och sånt skojj ;P

Kommentarer
Postat av: Maria =)

Ååååh stackaars lilla. Men de nog skönare för han, han slipper stressen över att inte få en fruga :P De snart dags för Morris också. Han är ju totalt galen och skriker efter en tjej!! Berätta gärna om du lyckades med dina macarones, har hört att dem är super svåra att göra så har inte vågat!!

2012-04-02 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0