Saturday

*dräglar* Har riktiga sommarkänslor atm. Är sugen på grillad mat, massa frukt med
vitchokladssås till efterrätt och sedan en kall mojito. NOM <3
Får dock nöja mig med soligt väder, helt ok värme, broccoli-räkpaj och en kall mojito.
Inte illa det heller :)
-
Idag har Söt och jag varit in till Alberga. Var till biblioteket, gick i lite affärer,
söt köpte nya hörlurar och sedan bjöd han mig på glass. Söten då ^^
När vi kom hem gick vi ut och tog cpkatten med oss. Ceasar fick traska på i gräset,
dofta på blommor och jaga humlor. Tror att han tyckte det va riktigt kul x)
Ikväll tänkte vi iallafall kolla på Lilo & Stitch, äta vitchoklad-kladdkaksmuffins som jag
bakade igår och sedan bara chilla. Vad ska ni hitta på idag/ikväll då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0