Nu e det slut på veckan, det e dags för fredagsMYYYYYS

Ligger i sängen och har fredagsmys för mig själv. Lite tråkigt faktiskt, önskar att söt va här.
Men han är på Årsfest så jag får inte se honom föräns imorgon :(
Dessutom ska han till flygplatsen och hämta några utbyteselever så får se honom först
på eftermiddagen/kvällen.. Tråkigt :( Men jag har iallafall min lilla påse med godis att
trösta mig med + min lilla päronläsk (Novelle fruity junior <3).
Tror bestämt att jag skall titta på en film. Men har inte bestämt mig än om jag skall kolla
Spirited away, My neighbor Totoro eller Pirates of the caribbean 1..
Kanske jag hinner kolla alla av dem! Haha :) Iallafall, ha en underbar helg! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0