"Mycket bra rubrik"

Haha, min gullegris för någon vecka sen när han va utklädd till "hipster" :D <3
-
Är som sagt i Helsingfors igen nu. Bilresan till Esbo gick helt bra, förutom att Ceasar
börja må illa i bilen. Han satt och drägla, hosta å jama till och från hela resan.
Igår orkade jag inte blogga för jag börja skolan tidigt och mådde illa nästan hela
dagen pga sömnbrist. Men jag fick sova ut inatt så jag är utvilad nu.
Idag ska jag vara i skolan, lyssna på seminarium, ha seminarium och sedan
åka hem och mysa med Ceasar. Tänkte att jag skulle höra med dem som äger
min lägenhet ifall jag skulle få dörren som tagits ner från sovrummet så jag får lägga
tillbaka den. Ifall Ceasar blir tokig på natten så jag får stänga ut honom, haha.
Nåja nåja. Jag uppdaterar mera någon annan gång! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0