Massa nom ^^

Önskar mitt hår va sådär rött fortfarande.. Massa färg e borta så det ser mer rosa/orange ut :((

Ikväll har jag varit riktigt duktig. Jag har städat, gjort chokladbollar och gjort mjöd. NOM.
Bara att vänta 3 dagar nu då så får jag dricka upp allt, hihi <3 Dock tror jag att det blev
liite för mycket socker men whatever ;P Jag tycker man får unna sig lite sött ibland.

Jag tänker så här: Jag går alltid i trappor (sålänge jag inte bär på något tungt, t.ex. en
matkasse) och jag bor på fjärde våningen. Det är alltså 120 trappsteg om dagen, minst!
(Dvs. 60 stycken trappsteg ner och 60 stycken trappsteg upp tillbaka)
Sedan försöker jag vara ute och promenera min lilla runda varje dag.
Det ända som hindrar mig är uselt väder eller om jag inte mår bra ^^
Och när jag är sugen på något gott, så äter jag det. Bara för att jag tycker att min
dagliga motion räcker till för att förbränna det socker och grejs jag får i mig.
Smart tänkande kallas det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0