Glad påsk!

Sådär passligt gammal bild på Daniela och mig :) <3
Igår så va iallafall jag, Putte, Daniela och Mats och mumsa tacobuffé på Logen. Mysigt!
Idag står det på schemat att göra pannacotta (har den i kylen, väntar bara på att det skall
stelna så jag får göra hallongelén som ska va ovanpå!) och sedan ikväll åka till syrran
och Mattias på 3-rätters middag. Nom! :) Eventuellt senare på kvällen blir det att träffa
Jennifer och Jeanette, kanske åka till baren? Vi får se hur det blir :)
Om vi inte träffas ikväll så träffas vi antagligen på söndagen! Andra planer för söndagen
är att äta smörgåstårta och sedan på kvällen äta middag med familjen.
Och på måndag åker söt och jag ner till Helsingfors igen.
Så jag kommer antagligen inte att uppdatera mer förräns jag är nere i Hesa igen.
Så vi ses å hörs någon gång! Ha en trevlig påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0