Fredag <3

*Gee miiig* nomnomnom! Bild från förra sommaren då jag vräkte i mig jordgubbar ^^
-
Fick sluta en halvtimme tidigare idag från praktiken, skönt :) Ska bli skönt att få vila upp
sig och hämta nya krafter tills nästa vecka. Men det har ändå varit en givande vecka.
Riktigt trevligt har vi haft det tilsammans på dagiset :) Och på måndag är det maskerad!
Vet inte alls vad jag skall klä ut mig till.. Kanske jag hittar någon billig mask imorgon när
Söt och jag skall till Sello. Annars får jag väl klä ut mig till punkare ;P haha.
Men nu ska jag iallafall chilla lite och vänta på att söt kommer hit.
Jag skall bjuda honom på morotssoppa, haha.
Ha ett underbart veckoslut! Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; sjukt gott va e! :D ja kan skick recepte på facebook nain dag! :)

2012-04-28 @ 00:25:45
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0