Damn regret

Sådär! Där är videon som alla har längtat efter, haha.
-
Skriver samma sak här som jag skrev på youtube:
"So, some ppl posted comments on my blog that I should upload a video where I'm singing.
So here it is. I know I'm not such a good singer, but I enjoy singing. And sometimes you just have
to make yourself look a little silly, so others can be happy, or something like that. Haha.
Well, hope your ears don't suffer and that you'll survive this vid. xoxo."
-
För er som inte fattar engelska, i korthet: Jag vet att jag inte sjunger så bra, men jag
tycker om att sjunga. Dessutom måste man bjuda på sig själv lite.
Jag hoppas att era öron inte lider och att ni överlever videon. puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Daniela

fan va du sjonger skiiitbra!! :o gud ja sku aldri våg natådde, way to go girl! :) <3

2012-04-15 @ 18:57:28
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte bra :) Mera sånt vill vi se på bloggen din =)

2012-04-16 @ 13:20:46
Postat av: Anonym

Va bra :D! Sku däremot ha vari roligare att höra dig sjunga enskilt och inte med en annan röst i bakgrunden utan bara instrumentalt av låten =)

2012-04-16 @ 14:35:46
Postat av: Sanna

Oj va dukti du e :)

2012-04-24 @ 17:08:23
URL: http://sannanordlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0