Busy weekend

Två helt random bilder från Photobooth ^^
Anledningen till den bristande uppdateringen är att jag helt enkelt varit upptagen!
I fredags var sötet och jag på romantisk middag. Vi käka grillad lammfilé med
säsongens grönsaker och vitlökssås, till efterrätt åt vi choklad brownies med vaniljglass
och hallon, nomnom. Han hade fått ett presentkort på 120€ som jag lätt kan säga att
vi kom ganska precis upp i den summan, haha. Vi satt på restaurangen i nästan 3 timmar,
åt och drack massa gott och pratade om allt. Riktigt mysigt va det <3

Sedan i lördags var jag på tutorutbildning från kl.11 och kom hem runt kl.21.
Då hade vi tutorer varit på föreläsning från 11-16 och sedan varit på Amazing race
(som ungefär är som gulisintagningen fast för tutorer, dvs. man åker runt i Helsingfors
och gör olika stationer som de äldre tutorerna ordnat). Vi hade iallafall riktigt
roligt! Vi hade fått en uppgift att byta en banan mot någonting, så min grupp hade
lyckats byta bananen mot en brandsläckare! Haha, så klockrent :D

Så idag känns det skönt att bara ligga och chilla, känner att jag är lite extra snorig
så det gör nog mig gott att ligga inne hela dagen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0