Aj x2

Ingen bra dag att vara hemma idag. Först skulle jag göra jordgubb-blåbär smoothie.
Skulle försöka få bort lite jordgubbar från en fryslåda och bröt nagels. Väldigt skönt. INTE!
Sedan skulle jag busa lite med Ceasar. Så han hoppade i min hand, drog med klorna längs
fingrarna så det bara spruta blod typ. Har tvättat såren på bilden för jag klarar inte av synen
och känslan av blod som rinner på kroppen, usch. Det kanske inte ser så farligt ut på
bilden heller, men fysatan va det gjorde ont! Och hur ett sånt smalt sår kan få så mycket
blod ur sig är en mycket intressant fråga. Haha. Men men. Nu är jag iallafall glad igen.
Men är lite ledsen över att jag fick klippa nageln som va så lång och fin.. Haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0