Varning: långt inlägg.

Favorit i repris eller något.. Bilden e tagen förra lördagen innan jag skulle åka på dop ^^¨
-
Damn va jag hade roligt igår. Va ju som sagt på GulisGetAway!
Först åkte vi till Andersböle i Borgå, chilla lite där. Ha lite lekar
för att mjuka upp oss. Äta mackor. Sen påbörja en tävling som va helt sjukt rolig.
Seriöst XD Det va några stationer. I första skulle man ta sig till andra sidan rummet med hjälp
av 2 sopsäckar och man fick inte nudda golvet. Hela laget skulle alltså stå på en säck och sedan
föra den andra säcken framför sig och sen hoppa på den osv ^^.
En annan station va att göra en snapsvisa som vi senare på kvällen skulle sjunga på scen.
Station tre va "kakka pengar" HAHA xD Vi fick 10 mynt som vi skulle lägga "i röven" (utanpå
byxorna alltså) och sen gå en liten bana och sedan "kakka" ut pengarna i en kopp. Poängena
räknades hur många mynt man fick i ;P Jag ägde lätt för ja fick i 8/10 mynt! WOHO ;D
Sen en annan station va att ha ögonbindel på sig och gissa sina gruppmedlemmar.
En annan va phantomim (förklara ord genom att bara visa med rörelser osv.)
men den sista och roligaste banan va att smälla ballonger XD haha <3 Vi skulle smälla 5 ballonger
i olika sexställningar, HAHA. (Förutom en som vi fick krama sönder ballongen på).
Så jävla roligt <3 Har inte skrattat så mycket på sjukt länge XD
Mitt team vann sedan hela tävlingen <3 GO RÖVARNA! (Tolka hur ni vill,hehe ;] )
Efter tävlingarna hade de som ordnade programmet en sketch som va riktigt rolig!
Efter det började vi sitza. Otroligt roligt. Massa snapsvisor och roligheter!
Tror klockan blev 4-5 innan jag kom i sovsäcken. Men wow. Sjukt kul kväll!
Måste tacka alla som på ett eller annat sätt gjorde denna kväll oförglömllig <3
Sedan måste jag bara nämna också, jävlar va Putte är bra på att sjunga och spela piano.
Idag innan vi åkte tillbaka till skolan satt ett liten gäng och lyssna då han spela.
Sjöng med lite när man kände för det. Så sjukt avslappnande och vackert ^^
Det va så otroligt roligt att få sjunga igen, har inte sjungit med någon på jätte länge.
Sen att sjunga med någon som verkligen kan sjunga, sjukt nice. Så creds till Putte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0