Music

Jag skall erkänna en sak här för er nu. Som de flesta vet älskar jag metal/rock musik och sånt,
men mitt favorit instrument är piano. Jag har nog alltid velat lära mig spela piano men jag
kommer säkert aldrig att lära mig.. Det är ett så otroligt vackert instrument! Finns inget som går
upp mot att bara få lyssna på då någon spelar piano. Det är så sjukt avkopplande på något sätt.
Man försvinner nästan från tid och rum. Spelar någon ett stycke på piano (som något av dessa ovan)
så kan jag stirra framför mig hur länge som helst och bara "försvinna" i musiken.
Jag är så avundsjuk på alla som kan spela piano. Jag vill också kunna spela och bara kunna
sätta mig ner och spela, försvinna från tid och rum ibland, låta musiken uppfylla mig.
Men jag får helt enkelt nöja mig med att låta andra spela och ta till mig musiken den vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0