Mjukis ^^¨

Wiweweiwiiewiiewiie! :D Har äntligen fått hem min underbara filt från Hemtex <3
Har kollat på denna ända sedan sommaren och nu äntligen tog jag mig till och köpte den!
Fick dessutom 40% rabatt på den så betalade runt 26€ för den ^^¨ Lätt värt det!
Den är så sjukt mjuk! Bara så att man vill gosa i den! Bara ett problem.. Ceasar tycker också
om den.. Så får se hur länge det tar innan den är sönderbiten..
-
Hade skrivit massa mer men internet fuckaup sig.. Så jag forkortar min dag:
hata internet, vilse i Esbo, Vänta 2 timmar för att få veta att modemet har nåt fel,
äta sushi, dricka Energizer-smoothie ^^ och det är typ det..
Nu -> Packa inför imorgon och sen sova så jag orkar upp klockan 6 imorgon!
Börjar skolan halv 9 och bussen åker 7.. Efteråt blir det GulisGetAway så kommer
antagligen inte att uppdatera förräns lördag! Ha det så bra så länge! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0