typ zzZzzZzz.. xD

Bild i repris bara för att vi är så söta ^.^
Kom hem från skolan för typ en kvart sedan.. Somnade till och från i bussen hela vögen xD
Har varit så otroligt trött idag så jag förstår inte hur man kan va så trött.
Känns som att jag har varit vaken hela natten fast jag inte va det. Konstigt ^^
Men för att hålla mig vaken i bussen började jag sitta och nynna på lite låtar,
så nu är jag inte lika trött längre. Fast det skulle va skönt att få sova men får gå och sova
tidigare ikväll istället. Är ju ledig från skolan imorgon, men då blir det basgruppsarbete som ska fixas.
Ingen rast ingen ro eller va dem brukar säga ^^¨ Så så. Men ja. Nu blir det bara att chilla.
Har jag tur så dyker det något roligt upp senare! Man kan alltid hoppas *håller tummarna* xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0