Tisdag igen ^^

Söötet där ^^ Hehe. Men god morgon! Har kanske varit vaken i en timme nu, steg upp
ur sängen för en halvtimme sedan.. Jävla katt :( Vet inte vad han har för fel men varje
natt/morgon ska han börja bita i mina händer och sen "krypa" in i mitt hår? Pff.
Och det är ju inte direkt något jag vill så jag försöker ju få honom ur sängen men han
envisas med att hoppa upp och fortsätta. Det är säkert roligare för honom när jag gör motstånd
men det gör ju så ont då han biter :( Dumma dumma frass.. D;
Aja men.. Ska försöka hitta till skolan med buss idag X'D Lycka till! Ska gå till bussen om typ
20 minuter. Så ska borsta tänderna nu och packa ner datorn och kolla så jag har allt!
Vi hörs och syns! Pusspuss :] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0