sususususushi xD

God morgon! Sitter här och är otroligt sugen på sushi.. *om nom nom*
Speciellt den med lax, tofu och sedan rullarna<3 XD Fast utan wasabi.. Blah.. X')
Annars så har jag ingen ström i lägenheten.. Byggarna mpste har lagt av den eftersom alla proppar
i proppskåpet är som de ska va.. Så jag sitter här i mörkret typ xD Tur att man har
en laptop som dessutom nästan är full-laddad :3 Men ska ändå strax gå till bussen.
Den åker 8:50, sen är jag i skolan typ lite före 10. Tur att man har mp3-spelaren med sig<3
Anyways, efter skolan måste jag hem direkt eftersom posten skall komma hit med ett paket
mellan halv 2 och 3! Yay :] Misstänker att det är bredbands grejset eftersom det är Sonera
som skickat paketet.. Dem ska komma och installera det denna vecka! Bara dem inte skjuter
på det igen.. >.> Aja men, vi hörs och syns någon gång! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0