Pussgurkan

Da-da-da-daamen ^^¨<3 Jonna saknar sin lilla söta vän Daniela <3
Tycker hon skall komma hit och hälsa på någon dag :]
(Snodde bilden från hennes blogg, den är från dopet jag va på förra helgen!)
-
Annars så är jag så arg på facebook >:( Jag som hade så trevligt åså börjar chatten jävlas!
Vad är det för stil riktigt? :( Tror att de som gjort facebook har försökt förbättre hela skiten
för mycket så att allt bara buggar nu istället.. Idioter .. Det va bättre innan! :p
Är lite grinig nu när facebook förstörde min kväll.. Så ska gå och lägga mig nu!
Vi hörs och syns antagligen imorgon! Pusipusi <3 XD

Kommentarer
Postat av: daniela

nåmeen sötnoos :)<3 ja saknar tieg å! å smusi saknar de xD hoppas vi hiendar träffas furi konsertin fö e ju fan läng tärt he o ja ork it vänt så läng på ti få träff de :o <3myset.

2011-09-22 @ 13:40:08
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0