onödigt babbel

LoL, sorry för att jag ser cp ut men bilden e tagen för några dagar sedan ^^¨
Tror det va i lördags eller söndags då jag inte hade något smink eller någonting.
Men min lilla bebis ville iallafall mysa <3 Kan inte va sur på honom särskilt länge som ni ser..
Har varit arg varje morgon på honom då han inte låter mig sova x'D
Men sedan då jag ätit min frukost och fått se hur söt han är kan jag inte va arg längre!
Men det va inte det jag skulle berätta... XD Har varit till apoteket på lite ärenden ikväll,
sen va jag och köpte en ansiktskräm (mitt ansikte har blivit jätte tort bara för att jag glömde
min ansiktskräm hemma D; dvs. på ca 2 veckor eller någonting.)
Sen köpte jag några pennor så jag har någonting att skriva med, vet inte vart tusan pennan
har försvunnit :S Skriver med en IKEA penna i skolan just nu, haha ^^¨
Då jag kom hem så diska jag bort massa grejor och gjorde potatissallad med fisk XD
Nu funderar jag på om jag ska baka cookies eller inte O_o lutar mot måste.. Haha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: tack :D Men hede je häilt ärlit rita halvhjärtat :D

2011-09-07 @ 21:23:40
URL: http://topofthemountains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0