*om nom nom*

Fan va sugen jag är på en Mexicana nu. *OM NOM NOM* XD Som tur är så ska jag strax åka
med Jeanette på pizza :] Ska lätt ta en Mexicana! Bara vattnas i munnen av hur sugen jag är!
Man kan nog säga att jag är värd en pizza idag! Dansa i discot för hela team Reve så jag brände
säkert 100000 kalorier, så ska äta upp mig idag (A) Haha! Men men!
Ikgår kväll va lätt en av de roligaste kvällarna på länge! Va kul att träffa alla igen efter nästan
3 veckor nere i Esbo/Helsingfors. Så det va lätt värt att man är seg som tusan idag.
Ska iallafall göra mig klar nu och kanske dricka någonting innan Jeanette kommer hit och
vi drar på pizza! Vi hörs någon gång! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: daniela

sv; okej ;) japp he sku ja no konn bare ja håxar :D<3

2011-09-11 @ 19:36:38
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0