Möss ^^

Har på mig världens mysigaste strumpor idag ^^¨ Har haft dessa hur länge som helst.
Tycker de är jätte mysiga XD Varma, sköna och söta! Dock tycker inte Ceasar det..
Så han vill gärna bita i dem.. Men det får han inte, så jag sprutar lite vatten på honom
så låter han dem va, för en stund. Haha ^^¨ Vet inte vad han har för fel idag..
Han är galnare än vanligt ;s Han springer runt, har några konstiga ljud för sig (typ "ffraeeu"
mmmräääuuu", går inte att förklara med dem är konstiga XD) Sen helt plötsligt ligger han på
rygg och leker död? Kommer man dit skuttar han iväg och hoppar och är allmänt galen.
Och sen går han och "gräver över" maten? Står där och krafsar och försöker gömma maten?
Konstigaste katten jag har varit med om. En riktig knäppkisse, det är vad jag har! ^^¨
Men vad skall jag säga förutom det..? Typ att det är söndag idag och det betyder mera mys
för sig själv? Har kollat igenom alla mina filmer som jag har med/ har köpt.
Har börjat läsa i en ny bok som jag kanske forstätter i strax i brist på annat att göra.
Men ja.. Det är väl allt jag har att säga just nu ^^¨ Vi hörs väl någon gång! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0