Meow.

En bild jag tog för några dagar sen ^^¨ Kokade någonting (typ potatis, ris eller nudlar w/e)
och så kom jag på att, wow det är ju massa ånga där så kanske jag ritar ett hjärta och sen
tar bild på det. Så det gjorde jag. Om ni ville veta hur denna idé blev påkommen alltså xD haha.
-
Kom annars hem för en stund sedan, har varit med P hela dagen. Tiden har bara flugit iväg.
Första gången jag kollade på klockan va den typ 3 och andra gången va den lite över 7.
Så tiden flyger verkligen iväg när man har roligt :) Haha, missade även att hoppa av
spårvagnen så jag fick gå jätte fort, typ power walka, i en kilometer eller nåt, haha. Fail.
Men hann iallafall med bussen! Synd bara att bussen "plinga" hela vägen från Helsingfors
tills jag steg av.. Det va som att någon skulle trycka på stop knappen 3-4 ggr i sekunden.
Och högt va ljudet också! Trodde jag skulle bli galen, haha. Men anyways, har vräkt i mig
lite pizza från igår nu *om nom nom* och nu ska jag bara ligga på soffan och chilla.
Hörs imorgon! Ha det så bra! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0