Like a cross-eyed fish

Hahaha XD Hej jag heter Jonna och ser ut som en skelögd fisk x'D
Tur att man är lättroad eller? Haha. Iallafall där syns min nya näspiercing som jag prata om igår.
Inte så bra kanske men ni ser att det är en kula istället för en cone ^^¨
Idag på schemat står det framförallt att åka till Esbo centrum och skaffa busskortet.
Får bara hoppas att jag får det nu.. 4:de gången gillt? Eller kanske det till och med är femte gången..
Minns inte.. Har varit där så mycket och ringt så många onödiga samtal. Fattar inte riktigt heller,
jag ringde och ändrade hemorten till posten kanske 2 gånger. Men sen den tredje gången säger
hon i telefon att det inte är ändrat? Fan va jag blev arg. Ville kasta mobilen och slå sönder något.
Så arg va jag >:( Så va dem som satt i telefonen innan henne så dumma i huvudet att de inte
fick det ändrat eller ville dem bara jävlas med mig? Idioter :( Men men.
Får jag kortet fixat idag så bär det iväg till Helsingfors centrum. Har lite grejer jag måste skaffa.
Men men. Hörs och syns! Ha det så bra såhär på måndag-morgon ^^
(Och ja. jag är ledig från skolan idag, hehe ;) suckers!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0