Katten i lådan ^^¨

Mysigt att sova i lådor ^^¨
Har annars haft fullt upp hela morgonen.. Först vaknade jag av att Ceasar bet mig i händerna
och i håret.. >.> Sen började byggarna syssla med något som förde ett sånt jävla oväsen
att jag blev tvungen att stiga upp fast jag inte ville.. Å då va klockan 9 >.> synd om mig.
Dessutom håller jag på att bli sjuk.. Snorar som fan och halsen gjorde ont i morse då jag vakna.
Drack en kopp med te och sen blev det bättre.. Hoppas bara att jag inte blir sjuk.. ORKAR INTE!
Har dessutom inte tid för att bli sjuk.. Aja men Efter att jag steg upp har jag försökt få adsl att fungera,
men det vägrar att fungera.. Så jag har ringt till sonera typ 3 gånger innan dem sa till mig
att de kommer ha någon svenskspråkig att ringa upp mig senare idag.. Säkert ringer dem inte alls..
Stupidppl.. xD Å nu är jag så sjukt hungrig så jag funderar på vad jag ska göra för mat..
Lutar mot tonfisktoast, pasta med tonfisksås eller kanske mammas kalops..
Är verkligen så hungrig så jag håller på att dö D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0