In Esbo!

Bild från tidigare idag då jag myste med Misse innan jag åkte tillbaka till Esbo ^^¨
Sisådär passligt stökigt på databordet är det också xD
Kom annars till esbo för kanske en timme sedan. Har packat upp alla grejer jag hade med mig
och lagt igång en bykmaskin om intresseklubben antecknar. Efter det har jag bara chillat.
Ska väl snart äta en kvällsmacka och sedan börja leta mig i sängen. Ska faktiskt bli rätt kul
att åka till skolan imorgon. Har ju med mig MP3n nu så jag inte dör på bussen :D haha.
Men men, anyways. Är sugen på sushi också om någon ville veta.. Så funderar på om man
ska köpa några rullar imorgon eller någon dag.. Men får se.. Kan hända att jag låter det va också.
Har ju fått med mig massor med mat av mamma och mormor så jag har väl några månader typ.
Haha X''D Nåja men, eh.. Kommer inte på något mer vettigt att säga nu.. Och tror dessutom att
det här inlägget är tillräckligt random, haha ^^ Så vi hörs någon gång! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0