Hohho!

Så här ser det ut på min soffa just nu. Köpte den där lilla leksaken för någon dag sedan så att
Ceasar skulle ha något att busa med. Ångrar lite att jag köpte den för han är GALEN.
Helt galen! River och sliter i den, morrar och "spottar" när man låtsas ta den av honom XD
+ det finns massa gröna fjun överallt i lägenheten. Speciellt på soffan. (Det är mer nu än
vad det va för 10 minuter sedan då jag tog bilden , haha) Men iallafall.
Anledningen till att min uppdatering har varit sjukt dålig är helt enkelt för att jag inte haft tid.
Jag har fixat massa grejer, igår va det inskription och sitz så jag va borta typ hela dagen och kvällen.
Kom hem runt 12 om jag inte minns helt fel? Så jag va borta precis hela dagen.
Det va iallafall jätte kul! Lite synd bara att det inte va så många från klassen som va där :(
Men det kommer ju andra tillfällen förståss. Och förutom allt annat skojj som har hänt har jag
varit och gnällt lite på Sonera. Dem sköt upp installationen av mitt adsl/bredband så jag blev
så arg att jag tillslut fick behålla internetstickan tills jag får internet installerat i lägenheten!
Lite tur i oturen där. Så om 2 veckor är det beräknat att dem kommer hit och installerar det.
Men nu börjar det här inlägget bli allt för långt, och jag allt för hungrig, så vi ses senare! Puss<3

Kommentarer
Postat av: vwt

men litin söötis då!

2011-09-01 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0