GGA ^^

Seriös bild.. Tyckte bara att det va coolt när ena sidan är vit och andra svart XD haha..
Sitter annars i skolan och väntar på att klockan ska bli 3 så jag får dra på GulisGetAway.
Tycker synd om min lille man som jag har hemma (Ceasar alltså), men gav honom massa
mat så att han skall klara sig tills jag kommer hem imorgon. Får bara hoppas att han inte
äter upp allt på en gång >.>  Hoppas även att vattnet och allt det där räcker.. Lilla bebis :(
Detta är ju det längsta jag har varit från honom och han har blivit tvungen att va ensam.
Lilla sötnosen :(<3 XD Men anyways, tror att GGA kommer bli jätte skojj!
Ska bli massa lekar, en "överraskning" och sen sitz på kvällen. Sköjjigt.
Men till något helt annat. Måste få klaga lite också.. FAN va störande det är med människor
som gnäller, gnäller och gnäller. Men sedan när man säger emot dem eller säger att de
ska se något positivt, så blir de helt galna? Eller ignorerar att man ens sagt något?
Så jävla störande. Vill bara slå personerna i huvudet och fråga vad de egentligen tänker.
Är det uppmärksamhet de vill ha eller vad är det? Berätta för mig så jag slipper
bli så förbannad på ert uppförande hela tiden -.- Ingen människa gillar sådant uppförande.
Nästa gång "du" gnäller om helt värdelösa saker, tänk på hur "du" skulle reagera om någon
annan gnällde som "du" gör. Tänk istället på de saker "du" har som många människor
inte ens har tillgång till. Så tänk dig för innan du gnäller.. Gnäll är bara irriterande..

Kommentarer
Postat av: daniela

sv; aaws he tkr jag å :D same music, love piercings, rött hår, hmm...tkr otroligt undelit mytjy om bullhövskissmissor xD å talar vårat egna kattspråk som mang ansir ås ti va störd fö gissar ja :D haha "småbaarn, men bullhöve då!, elvispen, snuttmårasås, snuttegulletass" and so on :D...

love you jonna :)<3

2011-09-16 @ 15:41:01
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0