Friday :3

Duckface. Har lite ångest, vet inte om jag ska ha ringen eller om jag skall byta till stav.
I läppen altså, duh. Haha. Någon som kan hjälpa mig? ^^¨
-
Anyways. Håller på att bli galen på Ceasar. Han springer runt, jamar som en galning,
hoppar i gardinerna, hoppar på bordet och är så sjukt galen. Vet inte vad som flugit i honom?
Sen när man säger till honom blir han ännu mer galen XD Galna katt..
Någon som har lust att adoptera honom under helgen så jag får lite lugn och ro? Haha xD
Men ja.. Vad händer idag? Jag skall in till stan och köpa papper till printern så jag
får se om den fungerar eller inte.. Sen så.. Händer det inte mycket mer vad jag vet.
Inget som är planerat och fastspikat om man säger så ^^ Får ta det senare som det kommer!
Det ser ut att va fint väder så kanske man går på den lilla fotorundan som jag skulle ta
för någon dag sedan som inte blev av då det regna.
Men ja. Ska äta frukost nu och sedan fixa mig klar och sen dra iväg till Sello!
Vi hörs senare! Ha de så bra <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du ut Ceasar na? Fast an je innekatt så bord du ha ut an nalete då å då, om du har koppel. Om itt et har he kan et ta å skaff å trien an ti ga i koppel om an vägrar ryör se me kopple åp :D

Ja märkt att Ozzy vort rektit hopplyös tå an va därinn häile tidin, å to ut an ibland, så baket 1 tiim däruut me an så va an tyst :D

2011-09-23 @ 10:56:27
URL: http://topofthemountains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0