Ecstasy

Har den här låten i huvudet.. Har nynnat på den hela dagen o.O
-
Runt 10 idag kom teknikern och fixade mitt bredband! Yay <3 Så nu har jag snabbt internet!
Rena rama lyxen jämfört med internet-stickan, haha ^^
Sen efter han hade åkt hoppade jag i duschen, fixa till mig och lite sånt, käka frukost
och sen drog iväg till Sello. Lämnade in den värdelösa internetstickan och sen gick
runt i lite affärer. Köpte en klänning och en topp, för jag tyckte att jag kunde unna mig det
eftersom jag varit så duktig, haha XD Sen köpte jag en printer! Va dock inte det lättaste
att dra med den på bussen och sedan bära den hem ^^¨ Men det gick! *stolt*
Så ska väl strax försöka koppla ihop den åså.. Bara ett problem.. Jag har inget papper
så jag kan inte printa något, haha XD Fail. Så måste försöka köpa det någon stans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0