D;

Ojj hohho.. Denna syn möts man av när man kommer hem efter att ha suttit i buss i 40minuter,
är genom blöt efter att man har sprungit på stan i spöregnet och fryser.. Kanske inte den bästa
mottagningen som finns ^^¨ Dessutom syns inte allt på bilden heller, va mycket mer inne i kokvrån.
Lite sur kan jag ju säga att jag blev.. Men det va bara att städa upp efter lillfrassen. Sen hoppa jag i
duschen för att värma mig och sen fixade jag en kopp med varmakoppens tomatsoppa.
Och nu sitter jag invinglad i en filt och avnjuter den ihopp om att inte bli sjuk ^^¨
Kom nyss på att jag måste åka till apoteket idag också, eller senast imorgon.. Så får se
om jag orkar ta en sväng ner till Sello och tröga där en stund. Beror lite på när apoteket stänger
och om jag alls har lust att åka någon väg D; Men men.. Nu ska jag fortsätta att avnjuta min
soppa och sen bara sitta invinglad i filten och be till någon där ute att jag inte blir sjuk x'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0