Blabla ^^

Morrjens! Har varit ut på några ärenden nu från morgonen. Har varit till banken, Fotoquick
och varit och köpt linser. Ska till biblioteket senare idag, det öppnar först kl. 12 >.>
Just nu flyttar jag över massa filmer och serier till macen så jag har något att kolla på sedan
när jag är i Esbo och internetet segar på ^^ Har dock en hel del skolarbete som skall göras men
säkert har jag tid att kolla på någon film eller serie ändå, haha. Men men..
Jag kommer säkert att inte uppdatera mer idag, kanske när jag kommer till Esbo. Men vi får se..
Får även hoppas på att Ceasar inte blir åksjuk idag igen.. Stackarn<3
Men iallafall, nu ska jag fortsätta med allt jag ska ha gjort! Ha det bäst, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0