Wie!

God morgon. Vaknade för typ en timme sedan om någon ville veta. Har varit i duschen,
fixat min makeup och sen ätit en bit morotskaka som frukost. Idag har jag planerat in att
träffa Daniela <3 Usch vad jag har saknat den lilla damen. Och det ska bli så skojj att träffa
Oline igen också, sötaste lillbusen ^_^ Wiewiewie <3 Får säkert träffa Mats och André med
lite tur också :) Har inte sett någon av dem på över 4 veckor, kanske till och med 5? D:
Har inte fått träffa Patrik på 3 dagar och jag saknar honom lika mycket :( Pusspådej<3
Men men. Nu ska jag spela lite guitarhero bara för att jag kan och har lust!
Så vi ses och hörs, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

:))<3

2011-10-17 @ 13:45:08
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0