Sitz, candy and windows.

Lilla tjorven x) Om han kunde va så här liten fortfarande.. Denna bilden blev tagen i slutet av Juni ^^¨
Så min lilla bebis är snart 5 månader :O Hohho, va tiden går å bebisar växer å blir stora. Haha.
-
Anyways. Kom på att jag inte har uppdaterat någonting efter sitzen så blir en snabb uppdatering
om det. Det va sjukt roligt. Efterfesten va jätte rolig, massa dans och skratt ^^
Ända jag inte gilla va huvudrätten (makaronilåda), bläh. Men får skylla mig själv lite..
Kunde ju sagt att jag ville ha vegetarisk eller något som inte har köttfärs i sig, haha.
Men nåja. Efterrätten va yummy. Chokladkaka med nån jätte god grejs ovanpå *omnomnom*.
Så det va den sitzen. Idag blir det att dra till affären och köpa massa godis för jag är så otroligt
sugen på gelé råttor. Så ska nog strax göra det. Sen ska jag försöka installera windows igen,
fick det inte installerat igår på macen -.- Hade på installationen över en timme men det stod på 0%
ändå. Jävlapruppgrejs. Ända sedan jag kom hit har jag haft otur med alla elektriska grejor.
Internet, printern, brödrosten, elementen etc etc etc.. Men nåja. Hörs senare antar jag. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0