pysmys

Men cheenare va man kan se sliten ut då man är sjuk då ^^¨ Unnar mig lite myspys med frassen <3
Kom nyss hem från skolan, slutade 12 idag men jag åt i skolan åså va ja in via Luca.
(Det är en affär, kika in här om ni vill se va dem säljer där ^^) Köpte iallafall ett paket Pocky
med jordgubbsgrejs för att testa va det va för någonting. Det va faktikt riktigt mumsigt ^^¨
Anywaaays, hann träffa Putte en liten stund idag i skolan. Längtar tills ikväll då jag får se honom
igen, wiiie ^_^ Fattar inte hur jag ska klara mig utan att se honom då han åker på praktik till Åland
nästa period. Kommer typ dö. Och sen är det jullov och grejs D: Kommer sakna ihjäl mig typ.
Får bara åka och hälsa på till Åland, hehe. Men. Nu ska jag försöka packa lite grejs så jag har
allt packat sen när jag äntligen får åka och träffa Putte. Vi hörs kanske senare, Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0