Matt nagellack <3

Här ser ni bild på en sminkning jag nyss gjorde där jag använde den gröna flytande ögonskuggan
(+ 2 andra gröna ögonskuggor) och ögonbrynspennan. Sen vet jag inte om ni ser så bra
lacket på naglarna. Det är iallafall den matta svarta färgen. Och jag är sjukt nöjd!
Det är verkligen matt! Är dock lite besviken på mig själv att jag inte hade nagellacksborttagnings
medel så att jag skulle få bort det lacket jag hade under naglarna innan som va bortflagnat..
Och sen så att jag skulle få bort det svarta som lämnat på skinnet efter jag målat XD haha.
Men men, an kan inte få allt här i världen ;P Ett riktigt nice lack är det iallafall!
Så fort detta e borta ska jag testa det andra lacket jag köpte :) Så ni får se bild på det senare
bara jag kommer ihåg att jag ska visa det också, haha! ^-^
Men nu ska jag iallafall börja leta mig iväg till biblioteket i Alberga och lämna in en bok
och kanske köpa lite godis, hehe. Sen bär det iväg till Patrik igen <3
Senare ikväll ska jag antagligen träffa några kompisar på en drink eller två X)
Så vi hörs å syns någon gång! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0