Kiss from a rose

Satt och nynna den här låten i bussen, vetefan hur jag kom på den, haha ^^¨
-
Anyways, åkte till Putte igår så därför har jag inte orkat uppdatera. Va i skolan till halv 5 idag,
så gick jag till Putte och va där en liten stund och typ sov en halvtimme, haha XD
Sen då jag skulle åka hem glömde jag mina glasögon där, fail. Missa även spårvagnen, fail.
Så fick vänta 8 minuter på den och sen 10 minuter på bussen, fail. Men får skylla mig själv x)
Nu sitter jag bara och chillar, har ätit två mackor med ost och gurka <3 omnomnom.
Längtar tills imorgon. Få se Putte igen och sen är det HoSKtober! Och på lördag, min födelsedag!
-
Fick en fråga på bloggen för någon dag sedan av en anonym och hon/han undrade vem Putte är.
Så svar på det är, även om jag tror att ni kanske listat ut det redan, min pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0