I Närpes!

Snyggaste bilden ever och ledsen för världens sämsta uppdatering.
Sitter iallafall hemma i Närpes nu, har åkt bil i 5 timmar med en åksjuk katt. Jätte kul.
Saknar redan min lilla gulleplutt och för att göra allt bättre fick jag en antibiotika kur idag. YAY.
Två tabletter morgon och kväll i fem dagar. Fyochusch. Men men, så kan det gå ^^¨
Tänkte bara chilla resten av kvällen, försöka njuta av att vara hemhem.
Imorgon kommer syrran och Mattias hit och då ska vi äta smörgåstårta<3 *omnomnom*
Sen på kvällen ska jag troligtvis hitta på någonting med Jennifer och hennes pojkvän,
kanske några andra, har ingen aning. Men men. Nu ska jag fortsätta chilla. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0