hm..

Har ni sett mig nyvaken och osminkad någon gång? Grattis nu har ni gjort det.
Vaknade av att morsan smsa imorse, typ klockan 10. Va vaken tills halv 1, somna om med
Patrik vid min sida <3 och vaknade för en liten stund sedan. Känns lite jobbigt idag.
Fick veta att min farfar, som redan ligger på sjukhus, har blivit sämre så det är tråkigt..
Va ju farmors begravning för inte så länge sedan så att det antagligen kommer en till snart
får det att vändas i magen på mig. Hatar att släkt går bort, att åka på begravningar och se
hur alla andra gråter osv.. Men inget man kan missa heller. Men ja, slut med deppinlägg här nu.
Ska mysa lite till nu och sen eventuellt börja leta mig till min lägenhet. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniela

nåmeeen :(<33

2011-10-29 @ 20:53:49
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0