Gunpowder

Världens bästa bilder på det andra nagellacket jag fick för inte så länge sedan ^^¨
Det kallas "gunpowder" och är som ni ser grått med lite skimmer i sig. Najs.
Kan bjuda på några bättre bilder på hur jag ser ut med mitt nya nässmycke också.
Har på mig min älskade Bring Me The Horizon t-shirt <3 Får äntligen se dem live igen på lördag! MYS!
Ser verkligen fram emot denna helg då Daniela, Mats, André och Chrisse kommer hit!
Det ända jag inte ser fram emot är att Patrik åker till Åland på praktik :( Kommer sakna sönder mig..

Kommentarer
Postat av: Daniela

ja tkr du passar fiiiittit bra me ring i näsan! du liknar hon i paramore :D

yaaaay snat far vi ner till de! :D btw hu langt je ti ikea från tier tu bor? :D<3

2011-11-01 @ 14:40:44
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Daniela

sv; okej, bare ja håxar ti ta en oåv on xD <3

2011-11-02 @ 09:25:01
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0