Fredag! ^.^

Jag å lilla Ceasar skrutten igår efter att vildingen hade hoppat runt och vildat sig tillräckligt
så han va trött. Han kan va en riktig gosig liten skrutt om han så vill ^^
Idag är det då fredagen den 7:e Oktober. Det betyder HoSKtober och att det är min 19:e
födelsedag imorgon. Tänk va tiden går snabbt ;P haha. Har fortfarande inga speciella planer
inför imorgon, men det fixar väl sig av sig själv. Tänker bara ta det som det kommer.
Födelsedagar brukar bli bäst så, haha xD Men men. Innan allt roligt får börja så måste
jag fixa mig klart och åka till skolan på en lektion eller två. Tror jag slutar 4.. o.O Är inte säker..
Men men. Vi hörs och syns kanske någon dag! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0