Fast car

Får inte den här låten ur hjärnan, den går på repeat där inne.
-
Blev annars väckt av pappa idag, han ringde och sa att ja va tvungen att flytta bilen, lol.
Så det blev bara att sega upp ur sängen och gå och flytta den. De ska göra nya bilvärmegrejs
så de ska gräva och ha sig där.. Så nu står jag parkerad på en "extra parkering".
Nåja men.. Är fortfarande sjuk, borde inte åka till skolan men den lektionen jag har idag
är obligatorisk så missar jag den måste jag ta in den på något sätt och det orkar jag inte.
Så lika bra att åka till skolan och försöka koncentrera mig ^^¨ Det är ju bara en lektion så..
Börjar halv 1 men ska åka om typ en halvtimme. Måste åka in till något apotek också och skaffa
finrexin eller någonting slemlösande. Men om jag gör det före eller efter skolan..? Nåja.
Ska äta klart min kiwi nu och sen börja leta mig iväg till bussen. Hörs! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0