kakkaväder

Bleh. Jag blir så sjukt less på det här vädret. Varför måste det regna hela tiden?
Kan det inte snöa eller helst av allt bli sommar igen? Eller julafton, nyår och sen sommar ;P
-
Anyways. Har packat allt klart nu inför Ålandsresan. Känns som att jag inte har med allt jag ska
ha med men glömmer jag något har jag tid att packa imorgon också :) Så det är lugnt.
Dock börjar jag bli lite nervös inför resan. Trodde min nervositet va borta men nej den kommer
smygande för varje minut som går. Imorgon kommer jag antagligen inte alls kunna koncentrera
mig i skolan.. Kan knappt det idag heller, har skolarbete som måste göras men har inte
tagit tag i det än. Ska åka till Patriks lägenhet om typ 20 minuter så får fixa skolarbete där.
Börjar kl. 8.30 imorgon så lika bra att åka dit ^-^ Men men! Vi får höras sen, puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

o laddarin ? ;D

2011-11-30 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0