Julklappar

Har för mig att det pågår den stressiga julhandeln just nu. Tankarna om att man inte
vet vad man skall köpa till mamma, pappa, syrran, älsklingen och alla som man nu ska ha
en julklapp eller flera till. Har själv samma problem att jag inte har någon aning vad jag
skall köpa till någon.. Så för att göra det lättare för mina "anhöriga" som känner sig tvungna
till att köpa något, även om jag inte direkt behöver något, så kommer en liten lista:
- Illamasqua, Freak (hittas här)
- Pumps från Christian Louboutin
- Bingo Rimérs bok; En flickfotografs bekännelser
- Presentkort, för ja älskar att shoppa
- Resa till London, för att jag längtat dig ända sedan jag va dit för 7 år sedan.
- Smink i massor, för att fixa makeup är som terapi för mig ^^
- En liten kamera som man kan ta med på fester och sånt, typ en sån här
(- en liten mikro.. För att jag känner mig tom utan en sådan i lägenheten. INGA POPCORN! D:)

Men det jag önskar mest till julen är att ha en mysig jul med min familj, äta god mat och
titta på julfilmer i mängder. Glögg och pepparkakor får man inte glömma heller ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0