Buhuu

Ja hohho. Vilken tung dag detta har varit.. Har sovit för lite, har varit på stan med världens
värk i nacken av allt headbangande igår, har sagt byebye till "gänget" och sagt hejdå
till Patrik på flygplatsen. Fick kämpa som fan för att inte börja lipa, haha.
Men jag har redan börjat nedräkningen, 25 dagar kvar tills jag får träffa min älskling <3
Enligt mig är det 25 dagar för mycket men vad kan man göra.
Har han praktik på Åland så har han. Ser verkligen fram emot att få åka dit i December.
Åker den 1 December och kommer hem den 7. Så en veckas myspys på Åland, inte illa.
Nu tänkte jag iallafall fortsätta mitt söndags-myspys med tända ljus och kolla på en anime film.
Och tröstäta chips och dricka juice i mängder. Vi hörs. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0