blabla

Hej jag är väldigt duktig på att uppdatera min blogg nu för tiden.
Men ja. Inget speciellt har hänt sedan jag uppdaterade sist förutom att min rygg har varit
helt åt röven. Har försökt få kontakt med Hälsovårdcentralen här i Esbo i 3 dagar men
har bara fått betjäning på finska så det har ju inte hjälpt någonting. Idag fick jag dock betjäning
på väldigt dålig svenska men jag förstod iallafall vad hon sa. Skulle fått tid idag men icke.
Får vänta tills imorgon. Måste ringa klockan 8 -.- så dit for min sovmorgon + jag missa dagens
skola typ. Så onödigt. Anyways, måste gå och handla kattsand nu för min katt blir galen.
Hörs kanske någon gång. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0