En lista.. xD


Har du:
Någon som förstår dig? - nja
Någon som du saknar? - jo
Någon som du hatar? - hatar är väl att ta i, inte gillar passar bättre.
Vem kramade dig senast? - minns inte ;o
Vem pussade dig senast? - kattungen Gustav ^^
Vem ringde dig senast? - Jennifer
Vem ringde du senast? - Syrran
Vem var hemma hos dig senast? - Syrran & Mattias
Vem var du hemma hos senast? - Syrran
Har du några kärleksproblem? - känns som alltid
Har du pratat med någon idag? - jo
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - njäe
Jag:
Är singel? - yes
Svär ofta? - ganska..
Sjunger i duschen? - när sjunger jag inte..?
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - been there done that (tema dag)
Skrattar åt dina egna skämt? - självklart xD
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - jo
Har du:
piercingar? - öronen, läppen, naveln
Syskon? - en syster
Jobb? - just nu, ja
För många vänner? - nej
Rymt hemifrån? - näe
Färgat håret? - jepp
Bra självförtroende? - kanske inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - mm
Dumpat någon? - jo
Gjort något olagligt? - säkert
Somnat i skolan? - nepp, men nästan..
Brutit ett ben? - nej
Tappat bort mig i min hemstad? - haha jo
Sett en fallande stjärna och önskat? - jodå
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - för ofta
Smugit ut utan lov? - näh
En hemlighet som ingen annan vet? - jodå
Sovit en hel dag? - nästan
Somnat gråtande? - jo
Blivit generad inför folk? - jorå
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jo..
Ätit musslor? - japp
Haft ett förhållande i under en månad? - haha jo
Blivit kallad player? - nä, inte vad jag vet av iallafall
Färgat ditt hår svart? - japp, har det just nu
Vad:
Längtar du till mest just nu? - sommaren, studenten, kärleken.
Ska du göra i helgen? - ingenting vad jag vet.. :(
Har du för kläder på dig? - underkläder och en klänning
Gjorde du igår? - jobbade, va till vasa och tog studentkort och va på bio
Ska du göra i sommar? - Allt som jag känner för att göra!
Åt du senast? - ett godis..
Har du för mobil? - Sony Ericsson w880i, snart Samsung Galaxy S 2 :3
Vad köpte du senast? - limegröna skosnören <3
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - skrika. gråta. få panik. ringa 112 ^^
Vem/vilka:
Slog du senast? - syrran på skojj, haha
Fick du sms från senast? - Jeanette
Pratade du med i telefonen senast? - Jennifer
Älskar du? - Familjen, vännerna, mina kissekatter ^^
Skulle du kunna göra allt för? - Jag skulle inte kunna döda någon, så ingen.
Var du med senast av det motsatta könet? - Bra fråga.. Kan inte svara på den.
Kan du lita på mest? - Tobias & Kricke
Vet mest om dig? - jag förståss ^^
Sov du tillsammans med senast? - mig själv xD
Allmänt:
Har du pussat en groda? - nej, fyfan
Kan du hjula? - nåt dit åt iallafall XD
Biter du på naglarna? - näej
Är du EMO? - alltid. eller..?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - resa, köpa en Toyota supra..
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - aldrig
Har du sjungit inför publik? - jo
Följer du mode? - ja, men jag gör min egen twist på det
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? - ganska ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0