Beställt ny mobil! <3 :D

Titta titta vad jag har beställt hem! :D En Samsung Galaxy S II i9100! :D <3
Den är 125.3mm x 66.1mm x 8.5mm och väger 116 gram. Smidig! Den har en 8mp kamera,
Full HD, Dual Core processor, Super AMOLED Plus Screen, 16GB minne och massa kul!

Så här säger en expert om den (läs hela här):
"Färgerna är levande utan att vara överdrivna, skärpan är kristallklar,
det svarta är verkligen svart, det vita är verkligen vitt och betraktningsvinkeln är i
det närmaste oändlig. Den stora och skarpa skärmen kommer även väl tillhands när man surfar.
Det är relativt lätt att få en överblick samtidigt som man fortfarande kan läsa texten.
Webbläsaren är snabb och webbklipp spelas upp utan problem.
Men egentligen är telefonens svagheter bara petitesser. Sanningen är att om jag skulle välja en
Android i dagsläget så skulle det bli en Galaxy S2, för har man väl en gång fått uppleva
dess fantastiska skärm så vill man aldrig gå tillbaka till något annat."

Så det låter ju lovande! :D Men jag får vänta tills nästa vecka innan dem kommer i lager,
sen får vi se hur länge det tar innan jag får den på posten! Hoppas det blir snart iallafall! <3

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Tack så hemskt mycket! :D

Roligt med ny mobil!

2011-05-16 @ 16:14:17
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: HANNA

tack :D

2011-05-16 @ 16:28:19
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0