Trouble ~

Älskar pianot i den här låten ^^ Så jävla fint :3

Jobbet gick sjukt segt, va så jävla trött så att göra alla mina uppgifter krävde all min
koncentration. Sen då jag kom hem slängde jag mig på soffan och sovde en timme typ.
Sen blev det att chilla en liten stund innan jag åkte iväg på musikteori.
Nu tänkte jag äta soppa och hoppas på att bli lite friskare, tänker inte missa min solarie tid.
(Vet att man inte borde sola i solarie då man är sjuk.. Men jag är envis och tänker inte missa det..)
Men men, vi hörs senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: E. Madeleine W.

Enda såm hiendär åm et solar å e schuuk je att et var mäijjr schuukan .. E såm me baston ..



E tips angåend solarie .. Du ska ga tvoå ggr/vikon 10 minut .. Sedan kan du yök opp a ti 20 minut tvoå ggr/vikon ..



Trust me, ja a testa ! ;D

2011-05-04 @ 16:35:17
URL: http://emadeleinew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0